Wydanie nr 326 / 2024   

 

wtorek, 11 październik 2022 15:51

Wójt Gminy Sztutowo ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw inwestycji i drogownictwa

Napisał
 OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE DS. INWESTYCJI I DROGOWNICTWA

Wójt Gminy Sztutowo ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw inwestycji i drogownictwa w Urzędzie Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55, 82- 110 Sztutowo

I. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Sztutowie

ul. Gdańska 55

82-110 Sztutowo

II. Określenie stanowiska; stanowisko urzędnicze

Nazwa stanowiska: stanowisko do spraw inwestycji i drogownictwa
Wymiar czasu pracy 1/1 etat

Planowany termin zatrudnienia 02 listopada 2022 rok

Zatrudnienie na czas nieokreślony.

III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:w miesiącu wrześniu 2022 r wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sztutowie ,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.

IV. Niezbędne wymagania od kandydatów:

obywatelstwo polskie,
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
nieposzlakowana opinia,
• wykształcenie średnie budowlane lub wyższe - preferowane z zakresu drogownictwa, budownictwa lub geodezji,

V. • znajomość przepisów prawa: ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawy prawo budowlane , ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawa o drogach,
• znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych (Kpa),

• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku

VI. Wymagania dodatkowe:
• doświadczenie: praca w jednostkach samorządu terytorialnego na
stanowiskach związanych z budownictwem
• umiejętność pracy w zespole, determinacja w realizacji celów, łatwość nawiązywania kontaktów, zaangażowanie, umiejętność radzenia sobie ze 
stresem, kreatywność, dobra organizacja pracy, efektywność i szybkość realizacji powierzonych zadań, dyspozycyjność.

VII. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku .
1. Realizacja inwestycji gminnych oraz zlecanie wykonywania remontów w obiektach komunalnych.

2. Przeprowadzanie kontroli gwarancyjnych w tym; wykonywanie przez Wykonawców robót poprawkowych.

3. Inicjowanie i nadzór nad opracowywaną dokumentacją techniczno-prawną na zadania inwestycyjne oraz zadania remontowe w zakresie obiektów komunalnych.

4. Zlecanie i rozliczanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, umowami 
i stanem faktycznym.
5. Uzgadnianie własnej i powierzonej infrastruktury technicznej przebiegającej 
w pasach drogowych.
6. Nadzór nad realizacją inwestycji i modernizacji finansowanych z budżetu Gminy.

7. Przygotowywanie budżetu dla planowanych inwestycji oraz remontów obiektów komunalnych od strony rzeczowo- finansowej.

8.Opracowywanie okresowych programów i planów inwestycyjnych oraz sporządzanie sprawozdań z ich wykonania, zlecanie zastępstwa inwestorskiego i przygotowywanie umów w tym zakresie.

9. Udział w przetargach w zakresie realizowanych inwestycji, modernizacji i remontów obiektów komunalnych.

10. Kontrola bieżąca przebiegu przygotowania i realizacji inwestycji pod kątem 
zgodności zakresu rzeczowego i finansowego z zawartymi umowami.
11. Weryfikacja kosztów i faktur do uruchamiania ich płatności.

12. Przygotowywanie materiałów do przetargów na roboty inwestycyjne oraz remontów obiektów komunalnych, koordynowanie realizowanych inwestycji
i remontów.

13. Kontrola w zakresie utrzymania właściwego stanu technicznego budynków i ich 
urządzeń poprzez wykonane przeglądy techniczne budynków. W wypadku braku
Zarządcy, realizacja we własnym zakresie tych zadań w gminnych nieruchomościach zabudowanych gminnymi budynkami mieszkalnymi
i niemieszkalnymi.

14. Prowadzenie książek obiektów oraz systematyczne ich aktualizowanie.

15. Opracowywanie planu rozwoju sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w gminie.

16. Sporządzanie i przekazywanie na odpowiednie stanowisko OT przyjęcie środka trwałego po zakończonych inwestycjach oraz likwidacji środka trwałego po jego utylizacji.

17. Sporządzanie sprawozdań, analiz i planów z zakresu wykonywanych zadań.

18. Ścisła współpraca ze Skarbnikiem Gminy w zakresie opracowania Wieloletniego Planu Finansowego.

19. Zarządzanie drogami i mostami gminnymi, a w szczególności: prowadzenie ewidencji, opracowywanie planów rzeczowo-finansowych remontów kapitalnych i bieżących ulic i mostów, opracowywanie niezbędnej do prowadzenia remontów dokumentacji techniczno projektowej, prowadzenie rozliczeń finansowo – rzeczowych.

20. Prowadzenie spraw z zakresu remontów i utrzymania dróg, ulic, placów, chodników i obiektów mostowych.
21. Przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg, ulic, placów, chodników i obiektów mostowych.

22. Wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego i orzekanie o jego przywróceniu do stanu pierwotnego oraz naliczanie opłat z tym związanych.

23. Prowadzenie spraw „małej architektury” tj. place zabaw, skwery itp.,

24. Prowadzenie spraw z zakresu wydawania decyzji administracyjnych na lokalizację zjazdów z dróg gminnych i wewnętrznych.

25.Poświadczanie za zgodność z oryginałem kopi dokumentów przedłożonych przez strony na potrzeby prowadzonych postępowań.

26. Sporządzania sprawozdań, analiz i planów z zakresu wykonywanych zadań.

27. Przekazywanie na stanowisko Zamówień Publicznych i pozyskiwania środków 
zewnętrznych podpisanych przez Wójta umów powyżej 5000 zł celem nadania numeru umowy i rejestracji w Centralnej ewidencji umów .
28. Realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych.

29. Realizacja ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz ścisła współpraca w tym zakresie ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych.

 
VIII. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
stanowisko przeznaczone dla pracownika administracji biurowej,
obsługa komputera oraz urządzeń biurowych,
kontakty z klientami zewnętrznymi,

 
IX. Wymagane dokumenty:
podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie

CV - z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy 
zawodowej i zajmowanych stanowiskach (własnoręczny podpis),
kopie świadectw pracy dokumentujących dotychczasowy staż pracy lub zaświadczenie o 
zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia,
kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza 
skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw 
publicznych,
oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo z oskarżenia publicznego 
lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• oświadczenie, iż, stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na danym stanowisku

• oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych

 
X. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie lub przesłać na adres Urzędu Gminy w 
Sztutowie ul. Gdańska 55, 82- 110 Sztutowo z dopiskiem Oferta pracy na stanowisko inwestycji i drogownictwa” w terminie do dnia 21 października 2022 r do godziny 15.00.
Oferty, które wpłyną po terminie, nie będą rozpatrywane.

O terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby wstępnie zakwalifikowane jako spełniające w/w wymogi zostaną powiadomieni telefonicznie w ciągu 2 dni od daty posiedzenia, na którym komisja zapozna się ze złożonymi ofertami.

 
XI. Informacje dodatkowe:
1. Niniejsze ogłoszenie opublikowane zostanie w BIP Urzędu Gminy w Sztutowie oraz umieszczone na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Sztutowie.

2. Przed zawarciem umowy o pracę kandydat wyłoniony w drodze naboru przedkłada pracodawcy: zaświadczenie lekarza medycyny pracy potwierdzające fakt przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku, ( skierowanie wystawia pracodawca) .

3. Złożone w naborze dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.

4. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału „Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego”

5. Informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Sztutowie oraz w Biuletynie informacji Publicznej.

 
Zapraszamy do składania ofert.
 
Sztutowo, dnia 2022.10.10
 
WÓJT
 
Robert Zieliński
 

Skomentuj



joomla

 Żuławy TV - Regionalna Telewizja z powiatu nowodworskiego.

+48 513 829 291  kontakt@zulawytv.pl