Ogłoszenie o naborze na wolne od dnia 04 listopada 2024 roku stanowisko urzędnicze ds. zagospodarowania przestrzennego i gospodarki nieruchomościami
Wójt Gminy Sztutowo ogłasza nabór na wolne od dnia 04 listopada 2024 roku stanowisko urzędnicze stanowisko do spraw zagospodarowania przestrzennego i gospodarki nieruchomościami w Urzędzie Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55, 82- 110 Sztutowo
- Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Sztutowie
ul. Gdańska 55
82-110 Sztutowo
- Określenie stanowiska; stanowisko urzędnicze
Nazwa stanowiska: stanowisko do spraw zagospodarowania przestrzennego i gospodarki nieruchomościami.
Wymiar czasu pracy – 1/1 etat
- Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych: we wrześniu 2024 r wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sztutowie , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.
- Niezbędne wymagania od kandydatów:
obywatelstwo polskie,
• pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• nieposzlakowana opinia,
• wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe administracyjne/ geodezja, architektura.
• znajomość przepisów prawa: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawa o gospodarce nieruchomościami.
• znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych (Kpa),
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku
V. Wymagania dodatkowe:
• preferowane doświadczenie: praca w jednostkach samorządu terytorialnego,
• umiejętność pracy w zespole, determinacja w realizacji celów, łatwość
nawiązywania kontaktów, zaangażowanie, umiejętność radzenia sobie ze
stresem, kreatywność, dobra organizacja pracy, efektywność i szybkość
realizacji powierzonych zadań, dyspozycyjność.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku .
- planowanie, przygotowywanie do uchwalenia i realizacja miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, planu ogólnego oraz studium uwarunkować i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy
- wydawanie zaświadczeń, wypisów i wyrysów oraz informacji z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego
- prowadzenie spraw z zakresu wydawania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
- współpraca z instytucjami, organami realizującymi zadania z zakresu zagospodarowania przestrzennego
- prowadzenie spraw w zakresie podziału i rozgraniczenia nieruchomości
z uwzględnieniem zgodności projektu podziału z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego oraz wydawanie decyzji i postanowień z tym związanych. - nadzór i prowadzenie spraw związanych z ustalaniem opłaty planistycznej
i adiacenckiej. - prowadzenie i nadzór nad prawidłowym oznaczeniem ulic i numeracji budynków na terenie gminy.
- prowadzenie spraw z zakresu wyłączeń gruntów rolnych i leśnych z produkcji,
- prowadzenie spraw związanych z kopalinami na terenie gminy,
- prowadzenie spraw związanych z gospodarką nieruchomościami w tym:
- prowadzenie spraw z zakresu sprzedaży, wydzierżawiania, oddawania w trwały zarząd oraz w użyczenie nieruchomości stanowiących własność Gminy,
- przygotowywanie dokumentów oraz organizowanie przetargów na nieruchomości,
- prowadzenie oraz aktualizacja ewidencji mienia gminnego,
- przejmowanie nieruchomości na mienie gminne,
- ustalanie opłat za użytkowanie wieczyste i za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego we własność.
- prowadzenie spraw związanych ze sprawozdawczością z zakresu gospodarki nieruchomościami.
- realizacja ustawy o własności lokali oraz ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy,
- wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego i orzekanie o jego przywróceniu do stanu pierwotnego oraz naliczanie opłat z tym związanych,
- kontrola realizacji zawartych umów z przedsiębiorstwami specjalistycznymi w zakresie: dostawy zimnej wody, odprowadzania ścieków, dostawy energii elektrycznej do pomieszczeń wspólnego użytku (klatka schodowa, piwnica), czyszczenia przewodów wentylacyjnych, dymowych i spalinowych w obiektach mieszkaniowych,
- kontrola i nadzór prowadzonych w imieniu gminy rozliczeń ze wspólnotami mieszkaniowymi z udziałem gminy,
- naliczanie opłat czynszów z najmu lokali mieszkaniowych.
- sporządzania sprawozdań, analiz i planów z zakresu wykonywanych zadań
VI. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
• stanowisko przeznaczone dla pracownika administracji biurowej,
• obsługa komputera oraz urządzeń biurowych,
• kontakty z klientami zewnętrznymi,
VII. Wymagane dokumenty:
• podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
• kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie
- VIII. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Dokumenty należy złożyć w zamkniętej j kopercie lub przesłać na adres Urzędu Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55, 82- 110 Sztutowo z dopiskiem „ Oferta pracy na stanowisko urzędnicze do spraw zagospodarowania przestrzennego i gospodarki nieruchomościami” do dnia 31 października 2024 roku do godziny 15.00.
Oferty, które wpłyną po terminie, nie będą rozpatrywane.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby wstępnie zakwalifikowane jako spełniające w/w wymogi zostaną powiadomieni telefonicznie w ciągu 2 dni od daty posiedzenia , na którym komisja zapozna się ze złożonymi ofertami.
IX. Informacje dodatkowe:
1. Niniejsze ogłoszenie opublikowane zostanie w BIP Urzędu Gminy w Sztutowie oraz umieszczone na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Sztutowie.
2. Przed zawarciem umowy o pracę kandydat wyłoniony w drodze naboru przedkłada pracodawcy: zaświadczenie lekarza medycyny pracy potwierdzające fakt przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku, ( skierowanie wystawia pracodawca).
3. Złożone w naborze dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.
4. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału „Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego”
5. Informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Sztutowie oraz w Biuletynie informacji Publicznej.
Zapraszamy do składania ofert.
Sztutowo, dnia. 2024.10.21
Wójt Gminy Robert Zieliński