Obwieszczenie Starosty Nowodworskiego z dnia 2024-12-13
Starosta Nowodworski, zgodnie z postanowieniami art. 10, art. 49 i art. 61 Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 572) oraz art. 11d ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. – o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 311), podaje do publicznej wiadomości, iż na wniosek Burmistrza Nowego Dworu Gdańskiego złożony w dniu 19.11.2024 r., wszczęte zostało postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn.: „Budowa drogi gminnej wzdłuż ul. Obrońców Westerplatte w Nowym Dworze Gdańskim”, zlokalizowanej na poniżej określonych nieruchomościach gruntowych – działkach, położonych w województwie pomorskim, w powiecie nowodworskim, w gminie Nowy Dwór Gdański, obręb 0002 Nowy Dwór Gdański:
A. Działki w liniach rozgraniczających teren pasa drogowego drogi gminnej:
831, 348/18 (348/16), 348/5, 348/6, 577/1, 829/3, 587/2, 580/4, 586/2, 585/2, 581/2;
B. Działki, z których korzystanie będzie ograniczone, dla realizacji prac określonych w projekcie budowlanym:
349, 577/4, 577/5, 583, 588/4.
*w nawiasie podano numer działki przed podziałem według oznaczeń w ewidencji gruntów
Zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zatwierdza się projekt podziału nieruchomości.
W związku z powyższym informuję strony postępowania, właściwe organy administracji rządowej i samorządowej oraz właścicieli, zarządców i użytkowników terenów objętych inwestycją, o możliwości składania wniosków, uwag lub zastrzeżeń dotyczących przedmiotowej sprawy, a także o możliwości wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań przed wydaniem decyzji kończącej postępowanie:
- w Urzędzie Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim, w Wydziale Architektury i Budownictwa (pokój nr 8), w poniedziałki, wtorki, czwartki w godzinach od 730 do 1530, w środy w godzinach od 730 do 1630 oraz w piątki w godzinach od 730 do 1430, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu pod nr tel. 55 247-36-68, 55 247-36-71 wew. 103 lub 161,
- mailowo pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
- pocztą tradycyjną,
- drogą elektroniczną za pośrednictwem e-PUAP.
Zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego, zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
WICESTAROSTA
AB.710.3.2024.AJ