Wydanie nr 338 / 2024   

 

czwartek, 23 grudzień 2021 18:05

"Szop" uruchomi wkrótce elektroniczne biuro obsługi klienta Wyróżniony

Napisał

Spółka "Szop" informuje o uruchomieniu ebok dla klientów oraz zmianie adresu i szaty graficznej strony internetowej.

Dbając o najwyższe standardy obsługi klientów, SZOP sp. z o. o. podjęła działania mające na celu uruchomienie Elektronicznego Biura Obsługi Klientów (EBOK).

Korzyści wynikające z tego rozwiązania obejmują m. in.:

  • możliwość samodzielnej weryfikacji danych adresowych przez klientów
  • bieżący dostęp do otrzymanych dokumentów płatniczych i informacji o saldach,
  • mniejsza ilość pytań klientów dotyczących stanu rozliczeń,
  • uproszenie i przyspieszenie korespondencji z klientami,
  • możliwość samodzielnego podawania odczytów mierników.

 

Usługa ebok już wkrótce zostanie uruchomiona.
Osoby chętne do skorzystania z rozliczeń za ścieki za pomocą usługi ebok proszone są o kontakt mailowy lub telefoniczny Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., +48 665 990 745
 
Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia strony www.spolkaszop.pl, gdzie znajdziecie Państwo m.in. informacje odnośnie uruchamianego przez spółkę Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (EBOK).
 
Spółka informuje także o zmianie adresów poczty elektronicznej - szczegółowe informacje w zakładce KONTAKT.
 

Pliki do pobrania:

 
 

Skomentuj